0 artikelen

€ 0.00

9.1 / 10

uit 592 beoordelingen via KiyOh

Veelgestelde vragen

Hoelang is de levertijd?

Zodra uw bestelling is betaald, ontvangt u uw bestelling binnen 1 á 2 werkdagen voor bestellingen binnen Nederland. Lukt ons dit niet, ontvang u hierover een bericht. Voor overige landen is de levertijd circa 3 á 5 werkdagen.

 

Kan ik ook de stoffen komen bekijken?

Dat is zeker mogelijk. Wij hebben een winkel aan de Albert Cuypstraat 146 te Amsterdam. Hier bent u van harte welkom van maandag t/m zaterdag van 09:00 uur t/m 17:15 uur. 

 

Kan ik ook online bestellen en de stoffen komen afhalen?

Dat is zeker mogelijk. Dit kunt u aangeven tijdens uw bestelling. Wij leggen uw bestelling dat voor u klaar, mits deze betaald is. Wanneer het u schikt, kan de bestelling worden opgehaald.

 

Kan ik mijn pakket ook volgen?

Als uw bestelling gereed is en klaar staat voor verzending, ontvang u van ons een email met een link naar Track & Trace van PostNL om uw zending te volgen.

 

Kan mijn bestelling ook per brievenpost verstuurd worden?

Helaas is dit niet mogelijk. Alle bestellingen worden verstuurd als pakket per pakketservice van PostNL. Zo kunnen wij en u het pakket ten alle tijden volgen en zijn we er zeker van dat uw bestelling wordt afgeleverd.

 

Zijn alle artikelen uit voorraad leverbaar?

Alle artikelen zijn meestal uit voorraad leverbaar. Indien dit niet het geval is, krijgt u hier z.s.m. bericht van.

 

Wat is de minimale afnamen per stof?

De minimale afname is een halve meter per stof.

 

Kan ik ook staaljes bestellen?

Dat is zeker mogelijk. Dit kunt u doen door op contact te klikken. Hier kunt u aangeven van welke stoffen u een staaltje wilt ontvangen en het adres waar de staaltjes naartoe gestuurd mogen worden.

 

Wat kost het om staaltje aan te vragen?

Er zijn geen kosten verbonden aan de staaltjes. Er is wel een maximum van 3 staaltjes per klant per maand.

 

Wat zijn de betaal mogelijkheden?

U kan bij ons betalen via overschrijving, iDEAL of per creditcard (Mastercard, Visa, Meastro en VPay). De bestelling moet betaald zijn voordat deze wordt verwerkt. Achteraf betalen of onder rembours is helaas niet mogelijk.

 

Is het mogelijk om te ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om stoffen te ruilen. Het gaat hier om op-maat geleverde producten en daarvoor kent het BW een uitzondering, zie onze algemene voorwaarden.

 

De kleur is achteraf anders dan ik had verwacht, krijg ik mijn geld terug?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij doen er alles aan om de kleuren van de stoffen zo goed mogelijk weer te geven. Echter ieder beeldscherm type heeft zijn eigen weergaven van kleuren. Indien u twijfelt over een kleur, kunt u altijd een staaltje aanvragen.

 

Kan ik ook namens een bedrijf kopen?

Dat is zeker mogelijk. Wij leveren aan particulieren en bedrijven.